dijous, 11 de febrer del 2016

Agraïments

 Agraïments.
 És molta la gent que m'ha ajudat i m'ha obert les portes, m'ha acollit a sa casa o m'ha ensenyat coses del seu poble i de la seua comarca. És en aquesta entrada que em toca donar-vos les gràcies i ho faré en el mateix ordre que faig el viatge per comarques, i començant per la Marina.
 A la Marina Alta.
 Molta gent de la Marina Alta m'heu fet sentir com a casa, en molts dels meus viatges sempre he tingut el vostre caliu. En especial a Graeme i Encarna, que m'heu ensenyat moltes coses de la comarca i m'heu collit a la vostra caseta d'Ondara.
 A Rafel i Quica, per la vostra generositat i simpatia, a Biel per la capacitat que tens d'ensenyar i amb la senzillesa que ho fas. A Maite i Juan per la vostra generositat quan m'he quedat a vostra casa i pel que m'heu ensenyat, a Vicent Noguera per la teua acollida i els teus aprenentatges, a   Alex per compartir caminades junts, i a Pepa i Ximo per la seua tasca i la seua amistat.
 Tot i que he perdut una mica el contacte però en un temps passat vàreu ser persones que tenia més relació, a Vero i Enric, Xàvi Tro, Miquel Soliveres, Àngel i Xavi Soler, i al Mico que en pau descanse.
 Gràcies a tots i a totes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada